Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. (více informací)

Lednová výzva s Hamé: hubnutí a pomazánky

Podívej se na kanál s videi a inspiruj se

Každý den v lednu jedno video. To je pro začátek roku 2018 novinka od Hamé, kterou firma na své příznivce cílí přes YouTube a Facebook. Pravidelná dávka cvičebních rad a ukázek je proložena recepty na zdravé mlsání.

Kampaň Měsíc cvičení s EasySandwich od Hamé propaguje lehkou pomazánku EasySandwich. Nápad vznikl velmi jednoduše. Pomazánky jsou ideálním pomocníkem zdravých svačin, a pokud se bavíme o zdraví, tak k němu samozřejmě patří i cvičení. Navíc vyrábíme i pomazánky vegetariánské a některé dokonce veganské. Nápad na cvičení v lednu je prozaický, protože po vánočních svátcích a silvestrovských oslavách jde mnoho lidí do svého svědomí s předsevzetím v novém roce cvičit, takže jim jdeme naproti a nabízíme jednoduchý plán na jeden měsíc, který zvládne většina lidí i doma a dostane vás do kondice,“ upozorňuje marketingová ředitelka Hamé Lenka Vaněk s tím, že podobnou kampaň hodlá společnost vypustit také před létem.

Už po týdnu na síti načínaly první videa druhou desetitisícovku zhlédnutí. Kampaň se má stát vlajkovou lodí pro nové, zdravější vnímání značky Hamé. „Projekt rozhodně plní naše očekávání. Je to nový směr, kudy se chceme v komunikaci vydat,“ vysvětluje Vaněk.

Zacvičil si také ředitel

Příkladem šel také ředitel závodu Hamé v Bzenci, v němž se vyrábí sterilovaná zelenina značky Znojmia Michal Slezáček. Ten se objeví v jednom videu v párových cvičeních. „Natáčení jsem si užil, je to moje první osobní zkušenost s něčím takovým. Když mi náš marketing nabídnul tuto možnost, šel jsem do toho rád. Pokud se zaměstnanci zapojí do reklamních aktivit svojí firmy, tak to beru jako doklad toho, že tomu opravdu věříme. Chci naši firmu podpořit, a navíc když se to výborně doplňuje s mým koníčkem, nebylo proč váhat,“ podotkl Slezáček, který dlouhodobě závodí za vyškovský tým v překážkových závodech Spartan Race.

Hamé je zvědavé, jak se s lednovou výzvou popasují návštěvníci jeho YouTube kanálu. Soutěží o permanentky do fitcentra i měsíční zásobu pomazánek EasySandwich. Ti nejpilnější mají šanci objevit se na Facebooku Hamé. „Máme v plánu fotoalbum s fotografiemi před a po výzvě. Zveřejnění je ale samozřejmě na účastnících,“ doplňuje marketingová ředitelka Hamé.

Potravinářský koncern pro spolupráci oslovil fitness instruktorku Hanu Volfovou, celou kampaň realizoval MarketUp.