Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. (více informací)

Nová hvězda na dětských výrobcích Hamé

Novou podobu výrobků pro děti  ve své reprezentační prodejně Hamka v Kunovicích představila česká potravinářská společnost Hamé. Legendární paštika Májka, kečup Otmánek a také okurky Znojmia s nižším obsahem soli a sníženou kyselostí, všechny tyto výrobky získaly nový design po změně legislativy, která s účinností k polovině roku 2017 zakázala až na některé výjimky označovat potravinářské výrobky jako dětské.  Na etiketě okurek Znojmia a kečupu Otmánek tak jejich výrobce Hamé dokonce poprvé v novodobé historii umístil fotografii dítěte svého zaměstnance. Šestiletý Jakub Sladký byl vybrán díky internímu castingu, do kterého zaměstnanci Hamé přihlásili na pět desítek svých potomků.

A co říká na to, že její syn bude na etiketách výrobků distribuovaných v tisících obchodech po celé zemi, maminka Jakuba Martina Hájková?  

Když jsme se dozvěděli o možnosti, že by se náš Jakub mohl dostat na etiketu výrobku Hamé, tak jsme do toho hned šli. Zkrátka jsme to zkusili, tak trochu i z recese.  A ono to vyšlo, vybrali ho, což je super a taky svým způsobem velká pocta. Všichni známí a sousedi od nás z Mařatic na to čekali, až ho uvidí, pořád se na to ptali,“ usmívá se Martina Hájková, která pracuje v Centrálním distribučním skladu Hamé ve Starém Městě, odkud koordinuje distribuci baget a sendvičů po celém Česku a na Slovensku.  Pro malou hvězdu Jakuba Sladkého jde o první obdobnou zkušenost s reklamou. „Docela mě to focení bavilo, ani jsem se nestyděl,“ shrnul to stručně Jakub, který je podle své maminky skutečný  divoch, jenž neposedí.

Novou situaci, kdy legislativa znemožnila nazývat dosavadní dětské výrobky jako dětské, jsme vzali jako příležitost. Hamé je tradiční česká firma a ceníme si toho, že dodnes je v našich závodech svým způsobem rodinná atmosféra, pracují u nás dlouhá léta mnohdy celé rodiny. S motivem dětí a vůbec rodin našich zaměstnanců chceme marketingově pracovat dlouhodobě. Věříme, že se tyto první výrobky s tváří dítěte naší zaměstnankyně osvědčí a další budou následovat,“ vysvětluje marketingová ředitelka Hamé Lenka Vaněk. Připomněla přitom, že Hamé již několik let umisťuje děti svých pracovníků i na obálku časopisu Hamánek, který pro celou republiku vydává již od roku 2010. 

 Právní předpis nově upravující podobu označování potravin nabyl účinnosti k začátku letošního roku. Jde o vyhlášku Ministerstva zemědělství č. 417 ze dne 13. prosince 2016 o některých způsobech označování potravin, která do české legislativy zapracovává novou evropskou směrnici.
Tato vyhláška mimo jiné zakazuje prezentovat spotřebiteli potravinu nebo její složky jako „vhodná pro děti“, „domácí“, „čerstvá“, „živá“, „čistá“, „přírodní“ nebo „pravá“. Vyhláška zakazuje také označovat potraviny jako „dia“, dietní nebo dietetické, na což Hamé zareagovalo tak, že dané výrobky označuje jako produkty bez přidaného cukru nebo výrobky se sníženým obsahem cukru. Daná legislativa se ale nedotýká například kojenecké stravy, ta se řídí jinými právními předpisy určenými pro zvláštní výživu, které přesně stanoví i složení těchto výrobků,  a i nadále tak lze na etiketách využívat třeba slova jako „dětské příkrmy,“ vysvětluje ředitel kvality a vývoje Hamé Vojtěch Čambala.  

Okurky Znojmia 3-6 cm

Výběrové okurky o menší velikosti 3-6 cm jsou naloženy ve sladším nálevu. Rovněž se při výrobě této lahůdky nepoužívají žádné konzervační látky. Nálev obsahuje méně octu i soli a je tak pro děti lahodnější. Tyto okurky Znojmia jsou výborným doplňkem každé svačinky. Z etikety všechny spotřebitele zdraví sympatická tvář sedmiletého Jakuba Sladkého, syna zaměstnankyně Hamé, který byl vybrán ve vnitrofiremním castingu.

Kečup Otmánek

Otmánek je kvalitní kečup, k jehož výrobě se používá receptura s chutí přizpůsobenou dětem. Výrobek obsahuje méně soli, octu i koření, navíc je bez konzervačních látek. Vyrábí se v plastovém i skleněném obale, ten je držitelem značky Český výrobek. Z etikety všechny spotřebitele zdraví sympatická tvář sedmiletého Jakuba Sladkého, syna zaměstnankyně Hamé, který byl vybrán ve vnitrofiremním castingu.

Nová Májka pro zlatíčka

Májka pro zlatíčka je původní dětská Májka. Ve speciálním multipack balení najdete hned čtveřici paštik bez přidaných aromat a barviv a se sníženým obsahem soli. Tato paštika slavné značky je i zdrojem železa a neobsahuje lepek, je tedy vhodná i pro celiaky a děti potěší pěkné malůvky na obale.

Všechny tyto výrobky jsou dostání v maloobchodní síti anebo snadno a rychle na www.hame-eshop.cz