Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. (více informací)

Úspěch v soutěži Česká značka 2016

Hamé je opravdovou tradiční českou značkou. Dalším dokladem tohoto faktu je úspěch kunovické firmy v soutěži Česká značka 2016, kterou uspořádalo sdružení  Czech Top 100. V rozsáhlém průzkumu mezi veřejností skončilo Hamé v konkurenci desítek značek  jako třetí nejvíce tradiční česká značka. Zvítězila TATRA a druhý byl Čedok.  Rozsáhlý průzkum realizovala renomovaná agentura GFK. Ceny v jednotlivých kategoriích soutěže Česká značka 2016 byly slavnostně předány  ve čtvrtek 24.11.2016 na Staroměstské radnici v Praze.

Ceníme si tohoto úspěchu. Je vidět, že veřejnost oceňuje téměř devadesátiletou tradici značky naší firmy.  I když jsme postupně hodně vyrostli a působíme na mnoha světových trzích, sídlíme stále ve Zlínském kraji, kde i odvádíme daně. Naše produkty pro tuzemský  trh vyrábíme v drtivé většině v našich českých závodech a  díky českým pracovníkům.  Jsme na tuto tradici hrdi,“ komentoval ocenění generální ředitel Hamé Martin Štrupl.

 „Projekt Česká značka vůbec poprvé mapuje české značky a to v době, kdy „Češství“, původ a návrat ke kořenům sílí na významu, kdy si Češi stále více uvědomují bohatství, které máme a jsou na ně patřičně hrdí. V době, kdy některé tradiční značky, které na nějakou dobu třeba i zmizely z hledáčků Čechů, opět vstupují v plném lesku na trh s tak dobře, téměř nám všem známými, důvěryhodnými a kvalitními značkami, produkty která nás mnohdy provází již z našeho dětství,“ říká Lenka Harmon, Sector Leader Consumer Goods v GfK. „Již bezmála čtvrtstoletí s partnery organizujeme soutěže a hodnotíme české firmy na základě různých kritérií. Se širokou veřejností jsme dosud, s ohledem na žebříčkování společností, nikterak systematicky nepracovali. To jsme se rozhodli změnit. A když spolupráce se širokou veřejností, tak s pomocí někoho, kdo je v této oblasti uznávanou kapacitou“, zdůvodňuje partnerství Aleš Pospíšil, viceprezident CZECH TOP 100.

O výzkumu

Internetový výzkum byl proveden metodou CAWI, v říjnu  2016, na reprezentativním vzorku 1000 respondentů.

O CZECH TOP 100

Sdružení CZECH TOP 100 vzniklo v roce 1994 s hlavním cílem pravidelně sestavovat a zveřejňovat seznam nejvýznamnějších společností v České republice a na základě porovnání vybraných ekonomických ukazatelů je seřadit do uceleného žebříčku. V současné době vyhlašuje každoročně celou řadu žebříčků – např. 100 nejvýznamnějších firem ČR, 100 obdivovaných firem ČR nebo žebříček Nejlepších výročních zpráv. Dále organizuje doprovodné programy, konference a odborná diskusní fóra. Více informací o společnosti najdete na www.czechtop100.cz.