Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. (více informací)

Hamé bude fandit přímo ve Vysočina Aréně

Na prosincovém světovém poháru v biatlonu v  Novém Městě na Moravě fanoušky potěší i potravinářská společnost Hamé, která je hlavním partnerem českého biatlonu. V novém občerstvovacím prostoru vedle tribun Vysočina arény Hamé zřídí fotokoutek s biatlonovou puškou a vtipnými rekvizitami a po všechny čtyři dny bude na stánku této české potravinářské firmy probíhat také soutěž o originální čepice české biatlonové reprezentace.

Ve hře budou i trubky, píšťalky a další fandítka, které mohou fanoušci využít na podporu svých oblíbenců v čele s Gabrielou Koukalovou.

Hamé se výrazně podílí i na zajištění cateringu pro fanoušky na této sportovní akci. Pro biatlonisty, pořadatele a dobrovolníky dodá v průběhu šesti dní více než 2000 baget, sendvičů a zapékaných paniny a další tisíce kusů tohoto osvědčeného sortimentu značky Simply Fresh od Hamé je určeno pro fanoušky, kteří se jím mohou občerstvit v obřím Fan stanu pro diváky na louce před areálem Vysočina Arény.

V cateringovém prostoru u tribun i na louce v blízkosti obřího stanu Hamé návštěvníkům nabídne také ochutnávky svých nejlepších sladkých i slaných výrobků, včetně horkých novinek i limitované edice biatlonové bagety Šampionka vydané u příležitosti triumfu Gabriely Koukalové ve světovém poháru. Příznivci českého týmu tak budou moci ochutnat výrobky, kterými Hamé českou reprezentaci pravidelně zásobuje.

 

Jako hlavní partner českého biatlonu si nemůžeme nechat ujít tuto největší biatlonovou akci v Česku za poslední dvě sezóny. V Novém Městě na Moravě se fanouškům představíme jako moderní firma, která nabízí široký výběr kvalitních produktů vhodných i pro aktivní životní styl,“  řekl Martin Štrupl, generální ředitel skupiny Hamé. „Děkuji také české biatlonové reprezentaci za její skvělé výsledky, zažíváme bezpochyby nejlepší období v historii českého biatlonu. Věřím, že na tyto úspěchy naváží čeští reprezentanti i v Novém Městě a českým fanouškům přeji, ať  si co nejvíce užijí atmosféru jedné z nejúžasnějších sportovních akcí, které kdy hostila naše země. Ke zdaru akce se budeme snažit přispět i my, ať již našimi výrobky, ochutnávkami či soutěžemi pro fanoušky,“ shrnul Martin Štrupl.

Soutěž Miřte na zlatou

Čeští fanoušci mohou aktuálně soutěžit o vstupenky na světový pohár v Novém Městě na Moravě ve velké online hře Miřte na zlatou, kterou Hamé odstartovalo se začátkem nové biatlonové sezóny. Na www.fandimebiatlonu.cz/soutez si mohou fanoušci názorně vyzkoušet, jak těžké je  trefit terč na biatlonové střelnici a mohou si přitom  vybrat i svého oblíbeného reprezentanta a zvolit dějiště světového poháru. Celkem se hraje o 72 lákavých biatlonových cen.  Dosud se do soutěže zapojilo více než 17 000 fanoušků.  

Hamé hlavním partnerem českého biatlonu

Hamé je od roku 2013 hlavním partnerem českého biatlonu. Své spojení s biatlonem a také s aktivním životním stylem Hamé dlouhodobě komunikuje prostřednictvím celého marketingového mixu, včetně televizních reklam, rozhlasových spotů, printu,  outdoor i online projektů. Aktuálně běží série online videí, která ilustrují, jak se Gábina Koukalová připravuje na novou sezónu.  Hamé také nyní na trh uvádí novou speciální limitovanou edici biatlonových baget Šampionka.  Navíc  na konci roku Hamé již potřetí vyhlásí speciální cenu pro nejlepšího střelce v závodech českého poháru mezi dorostenci a dorostenkami. Tato soutěž má podpořit rozvoj celého českého biatlonu. Vítězové získají roční zásoby produktů Hamé a jsou oceněni na vyhlášení nejlepších biatlonistů celé sezony. Více informací na www.fandimebiatlonu.cz